Egy ausztráliai férfi, akit röviden csak Joe X-nek hívnak, egy vízenergia cellát szerkesztett, amely "üzemanyagként" kizárólag vizet használ és lényegesen több energiát fejleszt, mint a benzin. Eredetileg autókhoz volt kitalálva, de majdnem minden motorban lehet használni, amely benzint éget, úgy mint motorbicikli, kiakasztós csónakmotor, fűnyíró, hordozható áramfejlesztő stb.
Az energiacella egyedül szolgáltatja az energiát, ami a motor üzemeltetéséhez kell. Miután az energiacella megfelelően feltöltődött, az üzemanyag-vezeték teljesen elzárható.
Az a motor, ami a Joe cellával működik, nem képez kipufogógázokat és nem fűti a környezetet, mivel nincs kipufogási melléktermék, nincs szükség az egész kipufogógáz kezelő berendezésre. Mivel a motor hidegen jár, a hűtő rendszerre sincs szükség, azonban a motorblokkot körülvevő vízköpenyben levő víznek lehetséges, hogy jelentős szerepe van a jelenség létrejöttében.
Érdekes, hogy az energiacella működés közben nem fogyasztja el a vizet a cellából. A víz katalizátorként működik a környező atmoszférából a motorba történő energia transzportálásánál, de nem fogy el a működés alatt. Úgy látszik, hogy a motor az összeroppanás, vagyis a vákuum elvén működik.
Ezt az elvet használják a feltalálók szabadalmaikban, pl. Viktor Schauberger, John Keeley és mások.
A következő megfigyeléseket tehetjük a vákuummal kapcsolatban:
A Joe energiacella egyszerű, könnyen beszerezhető anyagokból áll: rozsdamentes acélból, gumiból és vízből. Bárki, aki gondos és pontosan követi a szerkesztési előírásokat és beszabályozást, megépítheti ezt a cellát.
A következő oldalakon részletesen is megismerkedhetsz a Joe cellával. Először a cella működési elvéről olvashatsz, majd pedig az orgon energiáról. Ezt követően a Joe cella felépítéséről illetve méretezéséről találsz hasznos információkat, végül működő cellákról és autóba szerelt készülékekről láthatsz videókat.
Kezdjük a működési elvvel.
Utolsó frissítés dátuma: 2006. augusztus 16.