Az ezen az oldalon ismertetésre kerülő
vízautókat, vízmeghajtású aggregátort és a vízautó építési leírást azzal a
céllal fordítottam le, hogy kedvet kapjál Te is a vízmeghajtású autóhoz. Elöljáróban
szeretném elmondani, hogy ezek az ismertetők kevés, vagy éppen téves/ködös
információkat közölnek, ugyanakkor kedvcsinálónak nagyon jók. A pontos technikai
részletekről a következő oldalakon lesz majd szó.

- Elsőként Daniel Dingel vízautójáról olvashatsz. A Fülöp-szigeti feltaláló
már harminc éve használ vízmeghajtású autót, de a titkot nem árulja el.
Az ismertetőt itt láthatod.
- A következő Carl Cella hevy metal zenész írása, melyben azt mondja el,
hogyan alakított át egy 1979-es Cadillac Coupe de Ville-t vízmeghajtásúra.
A fordítást itt nézheted meg.
- A következő ismertető egy titokban tartott fémötvözetről szól, mely a
vizet nagyon olcsón bontja le hidrogénra és oxigénra. A fejlesztett gázokkal
egy 12 LE-s aggregátort hajtanak meg. A leírást itt
olvashatod.
- Egy magyar feltaláló, Gróf Spanyol Zoltán is benyújtott egy szabadalmat
Németországban még jó húsz évvel ezelőtt. A feltalálóval készített két filmet
és a szabadalmát itt nézheted
meg.
- Végül pedig következzen itt
egy leírás, ami lépésről lépésre leírja, hogyan kell átalakítanod a benzinmotoros
autódat vízmeghajtásúra. Sok benne a pontatlanság és az ott ismertetett
elektrolizáló az eddig elvégzett kísérleti tapasztalataink szerint nem tud
elegendő mennyiségű gázt termelni, de azért vannak hasznos információk is
benne. Egyszer érdemes elolvasni.
Ha a fentebb bemutatott leírásoktól kedvet kaptál az autód átalakításához,
akkor a következő oldalakon pontos magyarázatokat és számításokat, valamint
kísérleti eredményeket találhatsz.
Mindenek előtt azonban következzék egy kis elmélet, melynek első felében
megismerkedhetsz a hidrogénnal és annak a belsőégésű motorokban történő alkalmazásával.
Bevezető
Menü
Hidrogénmotorok
Utolsó frissítés dátuma: 2005 szeptember 12.